قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری شرق تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محله های شرقی تهران مثل تهرانپارس، مجیدیه و نارمک طرفداران خاص خود را به علت قیمت متعادل مسکن و امکانات رفاهی گسترده دارد. در این گزارش خانه‌های ۸۰ متری این مناطق را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز غرب تهران

اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، یکی از انتخاب‌های شما با سرمایه‌ای حدود ۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، واحدی ۸۰ متری در مجیدیه است درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد. 

اگر علاقه به واحد های نوساز دارید، میتوانید واحدی نوساز در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب را با ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر در همین محله واحدی ارزان قیمت‌تر می‌خواهید، می‌توانید آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۴ ساله در محله نیروهوایی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید. سرمایه لازم برای خرید واحدی ۷۹ متری در همین محله درحالی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

واحدی نوساز در نارمک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۸ ساله با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب نیز معادل ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان ارزش دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =