مدیران واحدها با برنامه‌ریزی‌های دقیق دانشگاه را در مسیر درآمدزایی سوق دهند

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حل مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نشده، گفت: مدیران واحد شوشتر می‌توانند با برنامه‌یزی‌های دقیق، تعاملات استانی و همچنین پیشنهادهای خود، این مجموعه‌ها را در مسیر تحول و درآمدزایی سوق دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر بازدید و در جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی حضور یافتند.

سروری مجد گفت: قطعا اگر همت و تلاش کارکنان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در اسفند ۹۸ در راه اندازی آموزش غیرحضوری نبود، قاعدتا با عدم پذیرش دانشجو و متعاقب آن مشکلات مالی روبرو می‌شدیم. دانشگاه آزاد اسلامی دو ماه زودتر از دانشگاه‌های دولتی آموزش غیرحضوری را جدی گرفت و در دوران فروکش کرونا پیشگام در آموزش حضوری بود.

وی افزود: با همت و تلاش این مجموعه و پس از بهتر شدن شرایط کرونا و اهمیت سلامت دانشجویان، آموزش حضوری را از ابتدای امسال و جلوتر از سایر مراکز آموزشی در کشور آغاز کردیم که می‌توان گفت در بخش درآمدزایی و چرخه اقتصادی رونق بخشیده شد.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حل مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نشده، اظهار کرد: دغدغه‌های این استان مطرح و به تدبیر هیات رئیسه دانشگاه، تسهیلات ویژه‌ای به این واحدها اختصاص داده شده که با برنامه‌ریزی دقیق و در راستای توسعه و اهداف دانشگاه است. مدیران واحد شوشتر می‌توانند با برنامه ریزی‌های دقیق، تعاملات استانی و همچنین پیشنهادهای خود، این مجموعه ها را در مسیر تحول و درآمدزایی بیشتر سوق دهند. 

در ادامه سعید صابونی، رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسکن‌ کارکنان و با اشاره به تأکید طهرانچی مبنی‌بر عزم جدی هیات امنای مرکزی برای به ثمر نشستن ساخت واحدهای مسکونی برای اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته، این آمادگی وجود دارد تا بعد از تعیین زمین مناسب برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و سایر استان‌های کشور، عملیات ساخت و ساز و واگذاری واحدها در کمتر از ۱۸ ماه به اتمام برسد.

همچنین در ادامه این جلسه  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به ظرفیت‌های بالقوه این واحد اشاره کرد و افزود: طرح‌ها و پیشنهادهایی درباره بازخرید کارکنان، درآمدزایی، پرداخت معوقات و بدهی‌های انباشته و همچنین تخصیص زمین در راستای رفاه کارکنان و اشتغال‌زایی را اولویت گذاری کردیم تا بتوانیم این مجموعه را بیش از پیش در مسیر توسعه و رشد قرار دهیم.

حضور در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و بحث و تبادل نظر درباره ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه، گفت‌وگو با کارکنان و بازدید از قسمت‌های مختلف این واحد دانشگاهی از برنامه‌های سفر یک روزه سروری مجد به شوشتر بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =