آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برگزار شد/ کلنگ‌زنی احداث مدرسه سما ۴ کرج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و بازگشایی مدارس سما و مراسم کلنگ احداث مدرسه سما (شماره ۴) کرج گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی میزبان بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در ۷۸۰ مدرسه سما هستیم .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و بازگشایی مدارس سما صبح امروز  با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیش دبستان و دبستان دخترانه سما ۲ کرج برگزار شد.

طهرانچی در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بسیار خرسندیم که در دانشگاه آزاد اسلامی میزبان بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در ۷۸۰ مدرسه سما هستیم و پس از دو سال برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس، از امروز مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت عادی خود را به صورت حضوری از سر می گیرند.

وی ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام (ص) می فرماید «إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ» که یعنی من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام. بنابراین مدارس ما نیز باید اخلاق و دانایی را در رأس فعالیت های خود قرار داده و بر تربیت دانش‌آموزان براساس آموزه های دینی اهتمام ورزند.

زنگ آغاز تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مدارس سما توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نواخته شد. دکتر طهرانچی در ادامه، با حضور در کلاس‌های درس با اهدای شاخه گل و هدایا آغاز تحصیلی را به دانش‌آموزان تبریک گفت.

لازم به ذکر است در این مراسم  سیدمحمد بطحایی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری خلیل‌آباد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های البرز نیز حضور داشتند.

 طهرانچی در حاشیه این مراسم، کلنگ احداث مدرسه سما (شماره ۴) کرج را به زمین زد. این مدرسه قرار است در زمینی به مساحت ۳۹۵۰ مترمربع و با کاربری آموزشی در باغستان کرج احداث شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154550

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =