هیچ نیروی امنیتی وارد دانشگاه تهران نشده است/ آزادی دانشجویان به‌صورت روزانه

یک منبع آگاه اعلام کرد: هیچ نیروی امنیتی از آغاز ناآرامی‌ها تا کنون به حریم دانشگاه تهران وارد نشده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه از آغاز تجمعات و ناآرامی‌ها در دانشگاه تهران، هیچ گاه نیروهای امینتی وارد حریم این دانشگاه نشده‌ است، اظهار کرد: این نیروها با هدف پراکنده کردن دانشجویان یا مردم مقابل سردر دانشگاه مستقر می‌شوند؛ اما تا کنون وارد دانشگاه نشده‌اند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه تهران که جریان حوادث و اغتشاشات اخیر کشور بازداشت می‌شوند، به صورت روزانه آزاد و به دانشگاه باز می‌گردند. به عنوان مثال روز گذشته حدود ۱۵ دانشجوی این دانشگاه خارج از محوطه دانشگاه بازداشت شدند که تقریبا حدود ۱۰ یا ۱۲ نفر از آنها همان روز آزاد شدند؛ البته هنوز حدود ۲۰ دانشجو در بازداشت به سر می‌برند.

این دانشجوی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه تهران به سه طریق توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی از دانشجویان در تجمعات داخل دانشگاه شناسایی شده و برخی از آنها در تجمعات بیرون دانشگاه و در سطح شهر بازداشت شدند. در نهایت چند دانشجو نیز در خانه‌های تیمی بودند که توسط نیروهای امنیتی به بازداشتگاه منتقل شدند. البته دانشجویانی که در داخل دانشگاه یا نزدیک در دانشگاه بازداشت شده‌اند، نسبت به دانشجویانی که در خارج دانشگاه بازداشت شده‌اند، زودتر آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =