آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین‌المللی شعر مولود کعبه برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین‌المللی شعر مولود کعبه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مراسمی از پوستر دومین جشنواره بین المللی شعر مولود کعبه با حضور دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، سید جواد جعفری مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان در واحد مشهد رونمایی شد.

مرادی در این مراسم با بیان اینکه یکی از فعالیت های فاخر و ماندگاری که در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به تدبیر دکتر طهرانچی و به همت مدیر عامل مؤسسه امامت و مهدویت اتفاق افتاد، جشنواره شعر مولود کعبه بود، گفت: سال گذشته جشنواره امامت و مهدویت در ۱۰ استان برگزار شد که افتتاحیه آن با عنوان جشنواره شعر مولود کعبه در ۱۳ رجب در مشهد آغاز شد.

وی افزود: امسال با توجه به ظرفیتی که ایجاد شده و همتی که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه حضور در متن جامعه و تعهد دانشگاه به شعار دانشگاه اجتماعی و حل مسئله وجود دارد، این جشنواره در مقیاس وسیع تری با حضور مهمانان داخلی و مهمانانی از کشورهای خارجی برگزار می شود. امیدوارم امسال هم این جشنواره به بهترین نحو ممکن در استان خراسان رضوی برگزار شود. 

سید جواد جعفری مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه در طی سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که یکی از این برنامه ها که جنبه ملی و بین‌المللی دارد، جشنواره امامت و مهدویت است. 

وی ادامه داد: در این جشنواره همزمان برنامه های موضوعی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان به مدت ۴۰ روز در سطح کشور برگزار می شود و آغاز این برنامه ها با جشنواره شعر مولود کعبه در ۱۳ رجب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شروع می شود. 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا عباسپور دبیر دومین جشنواره بین المللی شعر مولود کعبه نیز در این مراسم گفت: این جشنواره در راستای چله مهدویت و زیر نظر مؤسسه امامت و به صورت بین المللی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1157311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =