نیکزاد: وزیر صمت اعلام کرد که هیچ فشاری از نمایندگان بر او نبوده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین در جلسه‌ بررسی این نامه گفت که هیچ فشاری روی من در این باب نبوده است.

به گزارش گروه سیاست ایسکانیوز، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: حدود سه ماه قبل اخباری درباره برخی روابط ناسالم در ماجرای استیضاح وزیر صمت مطرح شد. نزدیک ۴۰ نماینده در نامه‌ای خواستار رسیدگی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شدند تا مسئله شفاف شود و با ادعای نادرست و یا خطای افراد برخورد شود.

وی افزود: این نامه را سلایق مختلف از جمله آقای سیاهکلی که طراحی استیضاح بود مطرح و امضا کرد که نشان می‌دهد مسئله اصلی له یا علیه اشخاص نیست و دفاع از حیثیت مجلس انقلابی و برخورد با هرگونه خطای احتمالی چه از ناحیه وزارت صمت و یا از ناحیه محدود نمایندگان است که متأسفانه تاکنون رسیدگی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: درخواست می‌کنم همین امروز یا فردا جلسه فوق‌العاده‌ای بگذارید و وزیر صمت را دعوت کنید و موضوع را بررسی و اگر خطایی از ناحیه وزارت صمت یا بنده نوعی سر زده، با آن برخورد کنید. رهبر معظم انقلاب نیز اخیرا فرمودند که ید واحده باشید و نباید بگذارید که مسائل اختلافی و حاشیه‌ای در تریبون علنی مطرح شود و ذهن مردم را در شرایط کنونی مشوش نکنید.

علی نیکزاد نیز در پاسخ به تذکر او، گفت: از جایگاه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، نامه همکاران عزیز خود را دیدم و در جلسه هیئت نظارت مطرح و با حضور وزیر صمت بررسی کردم. وزیر صمت گفت که هیچ فشاری روی من در این باب نبوده است بنابراین عزیزانی که این نامه را امضا کردند مستحضر باشند که درخواست آن‌ها را پیگیری کردم و با  وزیر صمت نیز صحبت کردم و گفتم که اگر فشار یا مشکلی از سمت نماینده‌ای بوده، اسم نماینده را بدهید تا از جایگاه این هیئت به تخلفات رسیدگی کنیم.  

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =