بیرانوند: مصدومیتی ندارم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: کار ما در جام جهانی دشوار است. امیدوارم بتوانیم تاریخ‌ساز شویم و در کنار زحمات کادرفنی و این تمرینات از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حاشیه اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال، اظهار داشت: به جام جهانی نزدیک می‌شویم و در حال پشت سرگذاشتن تمرینات خود هستیم. البته لژیونرها نیستند. این هفته دوم است که مرتب داریم تمرین می‌کنیم. شرایط خوبی است و تمرینات مناسبی را انجام می‌دهیم. امیدوارم در این هفته بازی دوستانه را به خوبی پشت سر بگذاریم و بتوانیم برای جام جهانی آماده شویم.

وی افزود: شرایطم خوب است و در کنار تمامی بازیکنان تمرینات مناسبی را پشت سر می‌گذاریم. همه برای بازی‌های خوب آماده هستیم تا مردم را خوشحال کنیم. رقبای ما را می‌شناسید. آن‌ها تیم‌های سختی هستند و کار ما در جام جهانی دشوار است. امیدوارم بتوانیم تاریخ‌ساز شویم و در کنار زحمات کادر فنی و این تمرینات از گروه خود صعود کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال عنوان کرد: در جام جهانی قبلی خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم از گروه خود صعود کنیم اما متاسفانه نشد. همان کادر هم هست و شناخت خوبی از بازیکنان دارند. هر چند زمان کمی بود. بازیکنان می‌دانند که کارلوس کی‌روش از ما در بازی‌ها چه می‌خواهد تا همان تکنیک را پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: با بازی‌های خوبی که روبروی سنگال و اروگوئه انجام دادیم، شانس زیادی داریم. امیدوارم با دعای مردم صعود کنیم.

بیرانوند گفت: عملکردم نشان می‌دهد که مصدومیتی ندارم. قبلا داشتم اما الان ندارم. به لطف خدا و زحمات کادر پزشکی مدتی زیر نظر پزشک تیم ملی و پرسپولیس بودم. در باشگاه پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ بازی می‌کردم و الان بدنم کاملا آماده است. نگران هیچ چیزی نباشید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1158871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =