حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، تهران، خراسان شمالی، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان و واحدهای مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، تهران، خراسان شمالی، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان و واحدهای مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد در این نمایشگاه حضور داشتند.

دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه به ارائه و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین‌آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین خدمات مورد نیاز صنایع، واحدهای تولیدی، آزمایشگاهی و کارگاهی پرداخت.

لازم به ذکر است، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین‌کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان، عرضه آخرین پیشرفتهای صنعتی توسط شرکتهای پیشرو بین‌المللی، ایجاد فضایی برای تعامل بین فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از قبیل تولیدکنندگان، بازرگانان، ارائه‌کنندگان خدمات و توزیع‌ کنندگان و ایجاد بستری جهت تعامل هر چه بیشتر نهادهای علمی و پژوهشی کشور با صنعتگران داخلی و خارجی برخی از اهداف این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =