عالمی: معتقدم پتانسیل تیم ملی بسیار بالاست

پیشکسوت فوتبال گفت: فکر می‌کنم همه امیدوار هستند که تیم در جام جهانی نتیجه بگیرد و به مرحله بعد صعود کنند. برخی می‌گویند انتظار را بالا نبرید اما من معتقدم پتانسیل ما بسیار بالاست و بازیکنان توانایی داریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی، پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: در تیم ملی فعلی حداقل 60 درصد در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند و تعدادی هم جوان هستند که در حال ارزیابی توسط کی‌روش هستند. مقابل نیکاراگوئه بازی نسبتا خوبی شاهد بودیم. با توجه به توانایی بازیکنان و کارلوس کی‌روش باید امیدوار باشیم بچه‌ها نمایش خوبی از خود ارائه دهند و به مرحله بعد صعود کنند.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرتغالی به چلسی می‌رود

وی افزود: فکر می‌کنم همه امیدوار هستند که تیم در جام جهانی نتیجه بگیرد و به مرحله بعد صعود کنند. برخی می‌گویند انتظار را بالا نبرید اما من معتقدم پتانسیل ما بسیار بالاست و بازیکنان توانایی داریم. با توجه به داشته‌های‌مان و اینکه کی‌روش استخدام شده، نباید انتظارمان پایین باشد. کی‌روش به عنوان کسی که سابقه حضور در جام جهانی به  همراه ایران و پرتغال را پیشتر داشته و یکی از باسابقه ترین سرمربیان در زمینه حضور در جام جهانی فوتبال است این حس را به وجود می‌آورد که تیم ما می‌تواند در جام بدرخشد.

مربی تیم هوادار درباره نقاط قوت تیم فعلی گفت: ما در 50 متر رو به جلو، بازیکنان خوبی داریم. امیدوارم سردار آزمون مشکل مصدومیت نداشته باشد. طارمی بسیار آماده است و همه در خط حمله باکیفیت هستند. امید ابراهیمی می توانست به ما کمک کند اما به هر حال یک اتفاق باعث شد او را در جام نداشته باشیم. به طور کلی اما همان‌طور که گفتم به درخشش تیم امیدوارم.


عالمی درباره سطح فنی لیگ برتر امسال عنوان کرد: در آستانه جام جهانی لیگ باکیفیتی داشتیم و بازیکنان انگیزه داشتند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. با تغییر نگرشی که داشتیم بد کار نکردیم. سال گذشته رضا عنایتی تیم بسیار خوبی ساخت اما تغییرات زمان‌بر است. خدا را شکر توانستیم بازی‌های خوبی تا قبل از تعطیلات ارائه دهیم. در تلاش هستیم تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم و در نیم فصل دوم با تلاش بازیکنان جایگاه‌مان را ارتقا بدهیم.

عالمی درباره عملکرد حمید سجادی در یک سال اخیر گفت: سجادی یکی از ورزشکارانی بوده که برای این کشور افتخار کسب کرده است. در یک سال عملکرد او نتایج خوبی را شاهد بودیم. وزیر ورزش و جوانان از نظر کاری تمام تلاش خود انجام می دهد. در والیبال، کشتی و چند ورزش دیگر نتایج خوبی گرفتیم. باید شرایط برای وزیر فراهم شود تا نتایج بهتر هم باشد. بحث‌های مدیریتی البته متفاوت با بحث‌های فنی است. انتظار من این است که زیرساخت‌ها افزایش پیدا کند زیرا در حال حاضر حتی امکانات موجود فرسوده شده است. امیدوارم این مشکل حل شود و انتخاب‌های خوبی در آینده از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت بگیرد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1159950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =