ضرورت حضور خیران سلامت برای راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی حضور خیران سلامت برای راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد را خواستار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بجنورد، غلام‌رضا کاظمی در حاشیه نشست مشترک با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، استاندار و سایر مسئولان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: موافقت‌های لازم برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی و تأسیس رشته پزشکی حرفه‌ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داده‌شده که با برگزاری جلسات متعدد دانشگاهی و برون دانشگاهی در حال برنامه‌ریزی برای تأمین امکانات و تجهیزات این دانشکده هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این دانشکده مساعدت و همیاری مسئولان استانی را خواستار شد و بیان کرد: در مسیر کسب موافقت راه‌اندازی این رشته در واحد بجنورد تلاش‌های بسیار زیادی انجام شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه و استاندار خراسان شمالی بسیار همراه بودند که اگر همکاری این مسئولان نبود قطعاً چنین امری محقق نمی‌شد.

کاظمی تصریح کرد: برای راه‌اندازی دانشکده پزشکی، احداث ساختمان و تسریع روند کارها و جذب دانشجو در سال آینده نیازمند اعتبارات و تأمین تجهیزات موردنیاز هستیم که در این خصوص دست یاری خیران سلامت و نیکوکاران را می‌فشاریم و امید است بتوانیم هر چه سریع‌تر برای راه‌اندازی این دانشکده اقدامات مهم و لازم را انجام دهیم  تا بتوانیم سهم بزرگی در پرورش دانشجوهای مستعد و علاقه‌مند داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد  زیربنایی حدود ۶۰ هزار مترمربع دارد که دارای 4 دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه، علوم انسانی، دانشکده پرستاری و مامایی و دانشکده مهارت و کارآفرینی است که امکانات بسیار وسیعی را در حوزه پژوهش، فناوری، آموزشی، دانشجویی، ورزشی و ... در اختیار دانشجویان قرار داده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1161340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =