دکتر طهرانچی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به پرستاران و دانشجویان پرستاری بیمارستان ها و واحدهای درمانی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به پرستاران و دانشجویان پرستاری بیمارستان ها و واحدهای درمانی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باریتعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏‌اند

میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) بانوی شکیبا و حافظ فضایل انسانی و اخلاقی را بر همه پرستاران، به ویژه پرستاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

بی‌شک پرستاران، فرشتگانی برروی زمین شناخته می شوند که از یک سو مهربان و با عطوفت و از طرف دیگر دارای دانش، تجربه و مهارتی که همواره برای بیماران منشاء خیر و رحمت هستند. روز پرستار، فرصت مناسبی است که از ایثارگران عرصه سلامت و سفیران نجات قدردانی شود و به یاد داشته باشیم که آنان با فداکاری بی‌بدیل، همواره در حال خدمت‌رسانی هستند و در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا، این از خودگذشتگی کاملاً آشکار شد.

مایه مباهات است که پرستاران مسئولیت‌پذیر، زحمتکش و پرتلاش در بیمارستان ها و واحدهای درمانی دانشگاه آزاد اسلامی، زحمات ارزنده‌ای برای ارتقای سطح سلامت و درمان عمومی متحمل می شوند و امیدوارم مجاهدت این عزیزان همراه با اجرای سند تحول و تعالی موجب ارتقای کیفی و کمی خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی شود.

امید است که با همت دست‌اندرکاران حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ها و اهداف پیشرو متناسب با نیازها و ضرورت‌های جامعه تقویت شود و بیش از پیش شاهد موفقیت و ارائه خدمات مطلوب این حوزه در سطح کشوری و ملی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ولادت فرخنده حضرت زینب (س)، توفیق روزافزون جامعه دلسوز پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می کنم و امیدوارم این عزیزان در تمامی مراحل زندگی شاد، سربلند و سلامت باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161913

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =