تخصیص بودجه فرهنگی بر اساس فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی

سومین نشست هم اندیشی دبیران کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با ابراز خرسندی از فعالیت کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های سیاسی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون ها و تشکل های دانشجویی بازوان قدرتمندی در دانشگاه هستند که می توانند در معرفی دستاوردهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این مجموعه جامع آموزشی در استان، نقش قابل توجهی داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این گردهمایی گفت: براساس میزان فعالیت کانون ها و تشکل ها بودجه فرهنگی مناسب اختصاص داده می شود.

مهرداد یادگاری بیان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با کمک دبیران کانون ها و تشکل ها از نو دانشجویان جهت فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی عضوگیری می کند.

وی افزود: دانشجویانی که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت داشته باشند از طرف دفتر نهاد رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اطلاع رسانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: کانون ها و تشکل های دانشجویی باید یک نشریه فعال برای معرفی دستاوردها و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود داشته باشد.

یادگاری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: با عملیاتی شدن جهاد تبیین در جامعه دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به خوبی معرفی می شوند.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود نوعی جهاد تبیین است و مسوولان با خدمت کردن خود در تمام عرصه‌ها می توانند در عمل به تبیین و معرفی دستاوردهای نظام اقدام کنند.

این مقام مسئول از روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خواست با تشکیل شورای دبیران کانون ها و تشکل ها و تشکیل جلسات منظم ماهانه با حضور مسئولین فرهنگی نقش مهمی در معرفی دستاوردهای فرهنگی دانشگاه خود داشته باشند.

در این نشست دو ساعته مقرر شد کانون های فرهنگی و تشکل های سیاسی انقلابی برنامه های خود جهت اجرا تا پایان نیم سال دوم تنظیم و به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد دانشگاهی خود ارائه تا بررسی های لازم و طرح در شورا های مربوطه صورت پذیرد.

در حال حاضر 25 کانون فرهنگی و تشکل سیاسی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1161987

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =