آغاز طرح جدید فروش محصولات سایپا از پنج‌شنبه

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه‌کشی از فردا پنجشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه‌کشی از فردا پنجشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

بنا بر آخرین اطلاعیه شرکت سایپا متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آذر ۱۴۰۱ به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخد شده از سامانه، نسبت به پیش ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

ازسرگیری فرآیند شماره گذاری سه محصول سایپا

لازم به ذکر است امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مدت سه روز فعال می‌باشد.

در این طرح چهار خودروی شاهین G، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه سوز و سایپا ۱۵۱ به صورت پیش فروش و با پرداخت مبلغ علی الحساب پیش پرداخت و با زمان تحویل طبق جدول زیر به فروش می‌رسد.

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور متولد شده اند، فراهم نموده است.

درطرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت نام انجام می‌پذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =