طرح پویش درونی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی طرح پویش درونی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان قم، با حضور در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و مسئولان این واحد، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور گفت: ضروری است جهاد تبیین با محوریت معرفی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های متعدد علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی اظهار داشت: اتفاقات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است، به نحوی که شاهد افزایش جمعیت دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

جاوید با اشاره به دغدغه‌های اقتصادی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: به منظور رفاه حال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، با موافقت دکتر طهرانچی، مدیریت رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود و همچنین بخشنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حال به‌روزرسانی و در مسیر تسهیل گری است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از بزرگترین مراکز آموزش عالی استان قم محسوب می شود، گفت: این واحد می‌تواند با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، ظرفیت های بالقوه خود را به فعل تبدیل کند. رسالت ما در دانشگاه آزاد اسلامی خدمات‌رسانی به دانشجویان عزیز است. از این رو، راه‌اندازی طرح پویش درونی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد فعالیت های دانشجویان در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب و ابلاغ چارت سازمانی به استان‌ها، گفت: چارت سازمانی استان‌ها و چارت مراکز سما ابلاغ شده است. سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اسناد کارشناسی شده در کشور است. دانشگاه آزاد اسلامی براساس سیاست های نظام جمهوری اسلامی عملکرد خوبی داشته و تلاش می کند برمبنای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت کند.

 جاوید فعالیت های فرهنگی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم باید قطب فرهنگی شود و پویایی فرهنگی دانشجویان در دانشگاه‌ها تقویت شود؛ لذا باید فعالیت های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ۱۰ برابر شود تا زمینه پویایی دانشجویان در زمینه فرهنگی محقق شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص ارائه خدمات درمانی به کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تعاونی مسکن کارکنان و اساتید این دانشگاه گفت: تمام بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی بدون فرانشیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارد. همچنین به عنوان یک خدمتگذار مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی اجازه نمی دهیم هیچ کدام از استان ها از موضوع تعاونی مسکن محروم بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =