نخستین نمایشگاه عصر امید استانی در سمنان برگزار می‌شود

رئیس شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نخستین نمایشگاه «عصر امید» استانی، در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، محمد کریم سهرابی رئیس شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان درخصوص برگزاری اولین نمایشگاه عصر امید استانی در واحد سمنان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه بهره مندی هر چه مطلوب تر از پتانسیل فناورانه و دانش بنیانیِ ظرفیت های علمی استانی در جهت رفع مشکلات و حل مسائل استان است.

او با اشاره به ضرورت انتقال دستاوردها و تجارب حاصل از برگزاری این نمایشگاه به سطح کشور و حتی دنیا، یادآور شد: در رویداد عصر امید استانی، رویکرد دغدغه مندان عرصه پژوهش و فناوری، حل مسائل استان با تکیه بر توانمندی های فناوران استان است و در همین راستا با تمام ظرفیت تلاش خواهیم کرد تا خروجی و نتایج مطلوب آن را به نحو احسن در سطح کشور و حتی دنیا تعمیم دهیم.

رئیس شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این رخداد استانی برای نخستین بار در سمنان برگزار می شود، خاطرنشان کرد : در نمایشگاه عصر امید استانی، مسئولان ارشد استان، ارگان‌ها و نهادهای مختلف، مراکز دولتی تأثیر گذار همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و صاحبان صنایع و... حضور خواهند یافت.

وی افزود: به همین مناسبت آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان هم از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با رویداد عصر امید استانی برگزار خواهد شد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ پژوهش و فناوری درکشور، از ابتدای برنامه سوم توسعه، ۲۵ آذرماه را به نام روز پژوهش، نامگذاری کرد.

کد خبر: 1164200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =