گلایه‌ ساعی از بی‌مهری وزارت ورزش نسبت به تکواندوکاران/ بودجه فدراسیون تکواندو فقط ۲ میلیارد است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: من ۱۰ ماه رئیس فدراسیون هستم در این مدت وزیر ورزش را فقط در جلسه‌ای که حکم را تحویل گرفتم دیدم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، هادی ساعی در حاشیه برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در همدان گفت: متاسفانه وزارت ورزش فقط دو میلیارد بودجه برای فدراسیون تکواندو در نظر گرفته است.

وی افزود: در ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۴۰ رویداد در این فدراسیون برگزارشده است و وزارت ورزش ۲۰ میلیارد بودجه مجلس به نام خودش ثبت می‌کند.

ساعی گفت: در مدت مشابه سال قبل بودجه فدراسیون ۱۳ میلیارد بوده که آقایان فقط یک روادید برگزار کرده‌اند و آن‌هم مسابقات المپیک بود که هزینه آن را کمیته ملی المپیک داده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه امروز معاون وزارت ورزش تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به تکواندو انجام می‌دهد افزود: بدون تعارف اعلام می‌کنم که آقای پولادگر فدراسیون را بدون هیچ پولی به بنده تحویل دادند.

 وی با اشاره به اینکه اعضای خانواده تکواندو به خانه خودشان بازگشتند و فدراسیون به خانواده تکواندو تعلق دارد گفت: نتایج و تلاش رده‌های نوجوانان و بانوان نشان‌دهنده افق مناسبی برای تلاش تکواندو است.

  ساعی اظهار کرد: در رده بزرگ‌سالان هم امیدواریم امسال نتایج بهتری کسب شود.

 وی در پایان گفت: در همه جای دنیا اعضای تیم ملی از دانشگاه‌ها و کالج‌ها هستند و ورزش دانشجویی و دانش‌آموزی توجه ویژه می‌شود ولی متأسفانه در کشور ما این چرخه عکس اتفاق می‌افتد و ورزشکار قهرمان می‌شود و بعد دانشجو و دلیل امروز من همین است که در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استعدادهای فراوانی وجود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =