مصوبات ترویج و تسهیل ازدواج دانشجویان بررسی می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان، موضوعاتی درباره ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان به تصویب خواهد رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد تیموری با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان اظهار کرد: اواخر مهر ماه امسال با صدور حکمی از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام مصطفی رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ا به عنوان رئیس ستاد ازدواج دانشگاهیان منصوب شد. همچنین پیشتر نیز در شهریور امسال از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

پیوست فرهنگی خوابگاه‌های متاهلی به مجلس ارائه شده است/ حمایت عاطفی از دانشجویان توسط مراکز سلامت

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: بر اساس این سند بعضی از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه عضو ستاد ازدواج دانشگاهیان هستند. اولین جلسه این ستاد، با پیگیری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، فردا چهارشنبه(14 دی ماه) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه وزرای علوم، بهداشت، کشور، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر حوزه های علمیه کشور، رئیس بانک مرکزی، شهردار تهران، فرمانده بسیج مستضعفان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای حقیقی و حقوقی در این جلسه شرکت خواهند کرد.

تیموری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این اشخاص، در هر استان نمایندگان ولی فقیه در آن استان به عنوان رئیس ستاد ازدواج دانشگاهیان از سوی ریاست نهاد منصوب شده اند که فردا به صورت مجازی و برخط در جلسه شرکت خواهند کرد. همچنین در این جلسه مصوباتی درباره ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان خواهیم داشت که انشاالله منجر به اتفاقات مثبتی در این زمینه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =