وحیدی: افرادی که وطن‌فروشی می‌کنند کجا می‌خواهند بروند؟

وزیر کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی انسانی دست‌نیافتنی نیست و هر کسی بخواهد می‌تواند مانند او در مسیر حق خالصانه گام بردارد، اظهار داشت: افراد اندکی که راه خود را از شهید سلیمانی‌ جدا کرده‌اند و خود رابه خارج و اسرائیل می‌فروشند و برای گرفتن ویزا وطن‌فروشی می‌کنند، قرار است به کجا بروند؟

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در مراسم سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، کارکنان وزارت کشور و سازمان‌های وابسته در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی نه تنها در زمان حیات نورانی خود حواسش به همه جا بود، بلکه الآن هم روح بلند او حاضر و ناظر است و روح شهدا می‌تواند به ما کمک کند.

وحیدی: دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد/ ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه و جهان

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید ابومهدی المهندس ادامه داد: شهید ابومهدی هم آدم بسیار بزرگی بود؛ چرا که مقام معظم رهبری از ایشان و شهید عماد مغنیه همواره به بزرگی یاد می‌کنند. اینها کسانی هستند که برای تشیُّع، اسلام و انسانیت کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وزیر کشور با روشن و شفاف خواندن مسیر شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم نفر سوم انقلاب اسلامی پس از امام و رهبری است؛ او کسی‌ست که هم عزت دنیایی داشت و هم عزت اُخروی دارد. پس چرا جز این راه به راه دیگر برویم و چرا نباید عاشق چنین راهی شویم؟

وی افزود: شهید سلیمانی آن‌گونه نیست که دست‌نیافتنی باشد؛ هر کسی که بخواهد می‌تواند مانند او در مسیر حق خالصانه گام بردارد. افراد اندکی خود را به خارج و اسرائیل می‌فروشند و برای گرفتن ویزا وطن‌فروشی می‌کنند و راه خود را از راه شهید سلیمانی‌ جدا کرده‌اند، قرار است به کجا بروند؟

فرمانده اسبق سپاه قدس ادامه داد: اگر به تعبیر رهبر انقلاب در راه شهید سلیمانی باشیم و در مکتب او دانش آموزی کنیم هر یک از ما می‌توانیم ادعا کنیم سربازی در مکتب حاج قاسم هستیم.

وزیر کشور با بیان این‌که شهید سلیمانی در شرایطی در صحنه بود که برخی فکر نمی‌کردند شرایط عوض شود، گفت: ۷۰ درصد سوریه در آن زمان از دست رفته بود و در خوش‌بینانه‌ترین حالت تصور این بود که در سوریه تجزیه شده، بخشی باقی بماند. در آن مقطع هیچ کسی جز رهبر معظم انقلاب نبود و در میدان هم شهید سلیمانی و یارانش بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =