سردار رادان جایگزین سردار اشتری در فرماندهی نیروی انتظامی کشور می‌شود؟

برخی کاربران در شبکه های اجتماعی و کانال‌های خبری از تغییر فرمانده نیروی انتظامی سخن می‌گویند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برخی کاربران در شبکه های اجتماعی و کانال‌های خبری از تغییر فرمانده نیروی انتظامی سخن می‌گویند.

شهادت یک پلیس در درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر

بر اساس این گزارش، سردار رادان هم‌اکنون رئیس مرکز مطالعات راهبردی فرماندهی انتظامی کشور است. او پیش از این نیروی بسیج و سپاه بوده اما به نیروی انتظامی منتقل شده است. رادان سال ۱۳۵۹ به صورت نیروی داوطلب عضو بسیج شده و در دوران جنگ ایران و عراق، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتقل شده است. خودش گفته وقتی بازنشست شدم هم می‌خواهم به بسیج برگردم: «دوست دارم وقتی بازنشسته شدم در یک پایگاه بسیج باشم و بتوانم دغدغه‌های پدر و مادر جوانان را درک کنم، آن‌ها را هدایت کنم و یک لشکری از بچه‌های حزب اللهی‌ها تشکیل بدهم.»

پس از جنگ، رادان از نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان بوده است. رادان همچنین از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بوده است. او سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ فرمانده انتظامی خراسان بوده است و سال ۱۳۸۵ به پایتخت منتقل شد و فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد و تا سال ۱۳۸۷ نیز در همین سمت مشغول بود.

رادان اوایل دهه ۹۰ جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بود اما ۵ خرداد ۱۳۹۳ از سِمت جانشین فرمانده پلیس کشور کنار گذاشته شد و به سمت ریاست مرکز مطالعات راهبردی ناجا منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =