۳هزار سلاح جنگی و ۴۸۰ هزار انواع فشنگ در ۳ ماه اخیر کشف شد

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، بیان کرد: در ۳ ماه گذشته؛ ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمدعلی گودرزی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: مرزهای کشور امروز با جانفشانی سربازان، درجه‌داران و افسران آموزش‌دیده ایثارگر و فداکار مرزبانی از امنیت پایداری برخوردار بوده و این امنیت رو به رشد است.

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر / ۸۲ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به هوشمندسازی سیستم‌ها و تجهیزات مرزبانی تصریح کرد: در راستای حفظ منافع ملی کشور در دریای شمال و جنوب، هماهنگی‌ها با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد و در حال حفاظت و حراست از منافع ملی کشورمان هستیم.

 گودرزی با بیان اینکه شناورهای پیشرفته و نیمه‌سنگینی برای نگهبانی و حفاظت تا عمق دریا در اختیار دریابانی استان‌های شمالی و جنوبی قرار دارد افزود: در حوزه نظم‌بخشی در عرصه دریا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و با مبادی ذی‌ربط کشور برای تسهیل خدمات‌دهی به مردم هماهنگی کردیم و سامانه‌های الکترونیکی و اوپتیکی در مرزها ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که برای اقدامات صیادی، تفریحی و اقتصادی قصد ورود به دریا را دارند امروز می‌توانند مدارک خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند و از مراجعه به دریابانی خودداری کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به استفاده مرزبانی از دوربین‌های پیشرفته‌ای که با دستان توانای جوانان کشور ساخته شده است گفت: سامانه‌های بیومتریک نیز برای شناسایی اتباع خارجی که وارد کشورمان می‌شوند فعال بوده و اقدامات کنترلی لازم صورت می‌گیرد.

 گودرزی با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار بیگانگان و نظام سلطه علیه امنیت کشور در طول چند ماهه گذشته خاطرنشان کرد: حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر در کشور بی‌سابقه بوده به‌طوری‌که در این مدت فقط ۴۸۰ هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که نشان می‌دهد مرزبانی به وظایف ذاتی و انقلابی خود با تعهد کامل عمل کرده و با ایجاد ساز و کارهای لازم در حال حفاظت و حراست از مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه در تمامی مرزهای کشور، دیپلماسی بسیار فعال، پویا و ارتباط مؤثری با همه همسایگان داریم تصریح کرد: متأسفانه در حوزه مواد مخدر صنعتی، ظرف یک یا دو ماه گذشته فقط ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی در مرزهای جنوب شرق کشور کشف شده که نشان‌دهنده افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1166391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =