کاهش قیمت سیمان با وصل شدن گاز کارخانه‌ها

مدیرعامل شرکت سیمان تهران گفت: با وصل شدن گاز شاهد افزایش میزان تولید و کاهش قیمت تولید شده سیمان خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، گرشاسبی گفت: ازدوشنبه شب با اعمال فشار ناگهانی و غیر منطقی، گاز سه خط تولید فعال دیگر کارخانه به طور کامل قطع و شرکت با عدم تولید روبرو شده است.

کمبود سیمان در کشور وجود ندارد

به گفته مدیرعامل کارخانه سیمان تهران، عدم امکان استفاده از سوخت جایگزین در شرکت سیمان تهران، قطع کامل گاز کارخانه سیمان تهران به معنای قطع شریان حیاتی این واحد تولیدی  است و  در صورتی که مسئولان به برقراری گاز بخش مردمی و تجاری به عنوان خط قرمز خود توجه دارند،  باید تامین گاز این واحد تولیدی را در اولویت کار خود قرار دهند.

گرشاسبی ادامه داد: قطع گاز و توقف تولید علاوه بر بیکاری پرسنل موجب کاهش عرضه سیمان در بازار پایتخت و به طبع آن افزایش قابل توجه قیمت سیمان و ایجاد تنش در بازار خواهد شد و در صورت وصل شدن گاز شاهد افزایش میزان تولید و کاهش قیمت تولید شده سیمان خواهیم بود.

براساس این گزارش از روز گذشته با توجه به افزایش میزان  مصرف گاز در بخش خانگی و رسیدن میزان مصرف گاز به بیش از ۶۵۰ میلیون متر مکعب  شاهد اُفت فشار گاز و  ایجاد ناپایداری در برخی از استان ها و کارخانجات تولیدی هستیم که این امر خود زمینه ساز قطعی گاز در بسیاری ازکارخانجات می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =