وحیدی: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست

وزیر کشور گفت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست بلکه بخاطر سلامتی فرزندان‌مان است. مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی مدارس باید تعطیل باشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز با استانداران و تعدادی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور عنوان کرد: در این جلسه بحث در مورد مولدسازی دارایی‌ها بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی مساله مورد بحث قرار گرفت. کار مهمی که در دولت شروع شده و چارچوب‌های مقرراتی آن فراهم شده و مصوبات لازم اخذ شده بحث مولدسازی دارایی‌هاست این موضوع ظریف و دقیقی است که هم باید با سرعت و هم با دقت انجام شود.

وحیدی: تحریم‌ها را با کمک بخش خصوصی دور می‌زنیم

وی افزود: لازم بود چارچوب مسائل با حضور استانداران و وزیر اقتصاد مورد بحث قرار گیرد چون این کار به عهده آنهاست. وزیر و معاونان وی مسائل لازم را مطرح کردند و سوالات مورد نظر استانداران مطرح شد فکر می‌کنم برای اجرای این سماله در موقعیت بهتری قرار گرفتیم که مولدسازی دارایی‌ها را با سرعت انجام دهیم.

وزیر کشور یادآور شد: بحث دیگر در مورد سازمان امور استخدامی بود و اینکه نظام اداری ما بسیار مهم است، نکاتی مدنظر رئیس سازمان و معاون محترم رئیس‌جمهور بود نکاتی را هم استانداران داشتند که انشالله در دستور کار قرار می‌دهیم.

وحیدی با اشاره به اینکه موضوع سوم این نشست در مورد اشتغال بود که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحث شد که آماری از ایجاد اشتغال در استان‌ها ارائه شد، گفت: همچنین برای تقویت اشتغال که موضوع مهم روز ماست وزارت کار اعلام آمادگی کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهایی که در سامانه کار و رفاه اجتماعی داشتیم آمار خوبی از اشتغال را طی این یکسال داشتیم.

وی در خصوص آخرین تصمیمات درخصوص رفع آلودگی هوا گفت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست بلکه بخاطر سلامتی فرزندان‌مان است. مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی مدارس باید تعطیل باشند.

وزیر کشور ادامه داد: گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم بگیرند. در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک دوستان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استانداردها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس‌مان را تعطیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =