کارگاه آموزشی نحوه تدریس درس روش تحقیق برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی نحوه تدریس درس روش تحقیق ویژه اعضای هیات علمی گروه های علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لادن ریاضی مدیر کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کیفیت تدریس و مطالبی که در درس روش تحقیق به دانشجویان آموزش داده می شود، تأثیر بسزایی در ارتقای کیفیت پروپزال، پایان نامه و رساله های دانشجویان دارد. از طرفی در برخی از واحدهای دانشگاهی، گاهی اوقات درس روش تحقیق توسط اساتیدی تدریس می شود که فاقد تجربه و تسلط کافی برای تدریس درس مذکور هستند و این موضوع، آسیب جدی به حوزه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی وارد می کند.

کارگاه آموزشی نحوه تدریس درس روش تحقیق ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد

وی اظهار کرد: در راستای تحقق اقدام ردیف۵۴ بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه با عنوان «ارائه واحدهای روش تحقیق متناسب سازی شده در رشته های مختلف با بهره گیری از استادان واجد صلاحیت»، سرفصل درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد در اداره کل برنامه ریزی درسی و آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی بازنگری شده و در سه نسخه مجزا مختص گروه های علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی تنظیم شده  و کارگاه های آموزشی نحوه تدریس درس مذکور ویژه اعضای هیات علمی به مدت ۸ ساعت به صورت مجازی بر اساس سرفصل های مذکور برگزار خواهد شد. 

ریاضی خاطرنشان کرد: مدرسان درس روش تحقیق در تمامی واحدهای دانشگاهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه باید ضمن مراجعه به سامانه ساجد نسبت به ثبت نام برای شرکت در دوره مذکور اقدام کنند. لینک ورود به کلاس قبل از شروع کارگاه در پروفایل متقاضیان در سامانه ساجد در دسترس قرار خواهد گرفت. 

وی تأکید کرد: دارا بودن گواهی گذراندن دوره مذکور برای کلیه مدرسان درس روش تحقیق از نیمسال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲ الزامی است. جدول زمانبندی برگزاری کارگاه های آموزشی نحوه تدریس درس روش تحقیق به شرح زیر است:

ردیف

گروه

روز/ تاریخ

ساعت

۱

کشاورزی و منابع طبیعی

شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۸

۹ الی ۱۳

یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۹

۹ الی ۱۳

۲

علوم پایه

دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

۹ الی ۱۳

چهارشنبه۱۴۰۱/۱۱/۱۲

۹ الی ۱۳

۳

فنی و مهندسی

سه شنبه۱۴۰۱/۱۱/۱۸

۹ الی ۱۳

چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

۹ الی ۱۳

گفتنی است متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۷۹۱۶۱۵۸ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =