توزیع ۲ هزار تن گوشت قرمز منجمد در تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع بیش از ۲ هزار تن گوشت قرمز منجمد به منظور تنظیم بازار در سطح استان تهران خبر داد.

به گطارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جبرئیل برادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع گسترده گوشت اظهار داشت: با هدف تنطیم بازار گوشت قرمز استان تهران با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب از دی ماه در سطح استان آغاز شد.

قیمت روز گوشت قرمز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱

وی با اشاره به ادامه این طرح افزود: تاکنون بالغ بر 2120 تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تأکید بر سهولت دسترسی شهروندان برای تهیه این کالای پروتئینی باتوجه به گستردگی عرضه گفت: در انبارهای ذخیره سازی گوشت قرمز به اندازه کافی گوشت ذخیره شده است و به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، آمادگی عرضه داریم.

برادری از مشارکت اتحادیه.های تولیدی گوشت قرمز سبک و سنگین برای ارسال دام زنده برای کشتار خبر داد و ابراز داشت: برای تأمین گوشت قرمز گرم نیز با کمک تشکل‌ها و بخش خصوصی، کشتار روز را افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به ایام پایانی سال و ماه رمضان که در پیش داریم ذخایر گوشت و مرغ ما تا آخر سال تأمین است و مشکلی برای توزیع نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تشدید نظارت‌های بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از دیگر فعالیت‌های این سازمان برای کنترل بازار گوشت قرمز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =