۳ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند

در جلسه هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقا مرتبه علمی ۳ عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی ۳ عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. در این جلسه پس از بحث و بررسی پرونده ها، ۳ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند. در این جلسه با ارتقا مرتبه علمی ابوالفضل زارعی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج،  علی شفقت لنبر عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال و  سیدعلی حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به مرتبه استادی موافقت شد. 

ثبت‌نام فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد ۱۵ بهمن آغاز می‌شود

 ابوالفضل زارعی با مدرک دکتری تخصصی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است که دارای ۴۳ مقاله ISI و ۲۷ مقاله علمی پژوهشی و ۴ کتاب است.جایگزینی جو و کنجاله تخم پنبه به جای ذرت و کنجاله سویا در تغذیه جوجه های گوشتی، استفاده از ترکیب روغن های ضروری و اسیدهای آلی به عنوان جایگزین آنتی بیوتیک های محرک رشد بر عملکرد جوجه های گوشتی نر، تعیین قابلیت هضم پروتئین پودر فرآورده های فرعی کشتارگاهی طیور، بررسی تأثیر سطوح مختلف تغذیه پروبیوتیک و آب پنیر بر روی صفات عملکردی، خصوصیات لاشه، جمعیت میکروبی و مورفولوژی روده باریک جوجه های گوشتی، تعیین ارزش غذائی و قابلیت هضم پروتئین پودر بیومس آرتمیا با استفاده از روش های بیولوژیکی و شیمیائی و استفاده از سطوح مختلف آن در تغذیه جوجه های گوشتی، احداث سالن آموزشی تحقیقاتی پرورش طیور در قفس های چند طبقه و تأسیس و راه اندازی جوجه کشی گروه علوم دامی واقع در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی و از جمله طرح های تحقیقاتی انجام شده و در دست اجرا  زارعی است.

 علی شفقت لنبر با مدرک دکتری تخصصی شیمی آلی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال است که تا کنون موفق به ارائه ۱۹۷ مقاله شامل  ۸۸ مقاله ISI  ، ۶ مقاله علمی پژوهشی، تألیف ۲ کتاب و اجرای ۳۱ طرح پژوهشی و ۴ طرح ملی شده است.

ساخت داروهای گیاهی کیداتیران «Kidatiran»، هیرولیو «Hiroliv»، نانو داروی ضد زخم و سوختگی و حساسیت های پوستی، نانو داروی گیاهی برای رفع بواسیر و شقاق و مشکلات آن، قرص لاغر کننده جدید با ترکیبات مؤثره گیاهی، استخراج و خالص سازی مواد مؤثره دارویی از منابع گیاهی و کاربرد آنها در ساخت داروهای نو ترکیب، ساخت محلولهای تقویت کننده مو، فرمولاسیون و ساخت داروی ضد آرتروز و ضد درد زانو، استخراج و تعیین ساختار ۸ ترکیب جدید فلاونوئیدی و کالکونی با اسامی خلخالوئید و ... از یافته های علمی و پژوهشی دکتر شفقت لنبر است.

همچنین شفقت لنبر در سال ۹۰ به عنوان پژوهشگر برتر استانی و در سال ۹۱  موفق به دریافت جایزه پژوهشگر نمونه کشوری در گروه علوم پایه و در چندین سال متوالی به عنوان پژوهشگر برگزیده انتخاب شده است.

وی همچنین اقدام به تولید محصولات دانش بنیان کرده است که ۴ مورد از آنها دارای مجموع TRL برابر ۲۲ در سامانه ایران تک هاب به ثبت رسیده است و یک مورد از آنها به مرحله تجاری سازی رسیده است.

سید علی حسینی با مدرک دکتری فیزیولوژی ورزشی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت است که دارای ۱۵۰ مقاله ISI و علمی- پژوهشی است.

وی گردآوری ۸ جلد کتاب، ترجمه ۵ جلد کتاب، تألیف ۲ جلد کتاب و همچنین مجری ۵ طرح پژوهشی را در کارنامه فعالیت های علمی و پژوهشی خود دارد.

 حسینی همچنین در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی استان فارس معرفی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =