هر مدیری تخلف کند دولت جلوی او می‌ایستد

سخنگوی دولت گفت: دولتی که در یک سال و چهار ماه دو معاون و یک مشاور وزیرش را برکنار می‌کند، نشان داده که هیچ مدیری در برابر تخلف و فساد مصونیت ندارد و هر مدیری تخلف کند دولت جلوی او می‌ایستد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بهادری جهرمی در نشست ره آورد نهضت تحلیل و تبیین آرمان تا واقعیت انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ که با حضور دانشجویان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد اظهار داشت: سال ۹۲ حجم نقدینگی کشور ۴۷۰ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۰ به چهار هزار و ۱۰۰هزار میلیارد تومان رسید و این نتیجه ۱۰ سال اعتماد به غرب و معطل نگه داشتن کشور برای غرب است.

بهادری جهرمی: در کنار مردم ترکیه و سوریه هستیم

وی با بیان اینکه مولدسازی ابداع دولت سیزدهم نیست و هفت سال است در قوانین بودجه کشور می‌آید گفت : هفت الی هشت سال است که در قوانین بودجه سنواتی، حکمی می‌آید که اموال راکد و ناکارآمد را دولت‌ها در ازای خرید یا سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کارآمد، تبدیل کنند و این سیاست ابداعی این دولت نبوده است.

سخنگو دولت با اشاره به روایات رسانه های معاند از مرگ برخی افراد افزود : در تهران در چند دقیقه می‌توانید به محله نیکا شاکرمی برویم و تحقیق کنیم چه مسئله‌ای منجر به مرگ او شده و نیاز نیست که هزاران کیلومتر آن طرف‌تر برویم تا رسانه‌ای که پولش را از دولت سعودی می‌گیرد، چه روایتی از این قضیه به ما ارائه می‌دهد.

کد خبر: 1170363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =