فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره فیلم فجر

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، درباره فعالیت بنیاد شهید در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ۲ پروژه اتاقک گلی و مستند ۶۴۱۹ روز اسارت را داریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، درباره فعالیت بنیاد شهید در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ۲ پروژه اتاقک گلی و مستند ۶۴۱۹ روز اسارت را داریم.

تقدیر رئیسی از برگزار کنندگان جشنواره فجر

وی با بیان اینکه ۶۴۱۹ روز اسارت یک مستند ۸۰ دقیقه ای در رابطه با شهید لشگری است، گفت: امسال با این ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره فیلم سینمایی اتاقک گلی که با مشارکت موزه ملی  دفاع مقدس ساخته شده و قرار است بر روی پرده سینما جشنواره برود نیز گفت: تاریخ ملت ایران نشان داده هر موقع جزئی از این ملت دچار صدمه توسط دشمنان، معاندین و وابستگان آن‌ها شده، آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: ملت غیور کرد در مواقعی که نیاز به حمایت داشتیم، در مقابل منافقان ایستادگی کرده‌اند و هیچ گاه ۱۷ هزار ترور که توسط منافقین صورت گرفته را فراموش نخواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: منافقان برای کشتار مردم ایران به صدام خدمت کردند و این‌ها دشمن هموطنان کرد ما هستند.

وی بیان کرد: طرفدار واقعی قوم کرد، کسانی هستند که خونشان را برای حفاظت از مردم بی گناه ریختند و هنوز هم آمادگی فداشدن برای ملت عزیز را دارند

انتهای پیام/

کد خبر: 1170701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =