ارائه تسهیلات کم بهره به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد تمام معوقات واحد پرداخت و به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، تسهیلاتی در قالب وام سپرده کم بهره اعطا شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در شهرستان خوی، از ساختمان‌های آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بازدید و با همکاران این واحد دیدار و گفتگو کرد.

رویکرد کمیته‌های انضباطی تجدید نظر بر اساس رأفت اسلامی تنظیم شود

 جهان بین  در کمپ اسکان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و سلف واحد حضور یافت و از نزدیک با اعضای جمعیت امام رضایی دیدار و گفت و گو کرد.

وی  در جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی پس از وقوع زلزله در این شهرستان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از اولین روز وقوع زلزله در کنار مردم شریف و کارکنان این واحد دانشگاهی بوده و علاوه بر کمپ مستقر در واحد، تعدادی از کارکنان این واحد دانشگاهی در مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ساکن هستند.

وی با قدردانی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای ارسال کمک و امدادرسانی به مردم زلزله زده خوی، اظهارکرد: طی چندین مورد، کمک‌های کارکنان شریف دانشگاه آزاد اسلامی در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این شهرستان ارسال شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد تمام معوقات واحد پرداخت شود و به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، تسهیلاتی در قالب وام سپرده کم بهره پرداخت شود.

وی با تأکید بر لزوم برقراری روند عادی زندگی در خوی، در خصوص نحوه آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: با هماهنگی استانداری، به زودی بهترین تصمیم در خصوص حضوری یا مجازی شدن کلاس‌ها گرفته خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به خاطر همراهی با کارکنان دانشگاه از همان ابتدای وقوع زلزله تشکر کرد.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1171233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =