یک‌چهارم جوانان زندانی در سازمان قضایی نیروهای مسلح آزاد شدند

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از آزادی یک‌چهارم جوانان زندانی و مرتکب جرائم سبک در سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت روز جوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، تعدادی از جوانان در نیروهای مسلح که مرتکب جرم‌های سبک و محکوم به پرداخت جزای نقدی شده بودند با تعاملی که با بانک سپه داشتیم آزاد خواهند شد.

وی با اشاره به پرداخت جزای نقدی این متهمان توسط بانک سپه گفت: یک‌چهارم از این افراد که مشمول پرداخت جزای نقدی بودند، امروز از زندان آزاد خواهند شد.

درخواست ۸ دفتر بسیج دانشجویی از اژه‌ای برای عفو یک فعال اجتماعی/ ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه به دفتر خدمات قضایی متصل شده است، تصریح کرد: از این پس اگر هموطنان در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه شکایت یا پرونده‌‎ای نسبت به این سازمان داشته باشند، می‌توانند به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =