هر کسی به اسرائیل نگاه کند می‌فهمد که از هم پاشیده است

بن داوید گفت: هر کسی که به ما نگاه کند، می‌فهمد جامعه اسرائیل از هم پاشیده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، الون بن داوید، تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شرایط موجود در "اسرائیل" را به درستی تحلیل می‌کند.

اسرائیل به بن‌بست رسیده است

بن داوید گفت: هر کسی که به ما نگاه کند، می‌فهمد جامعه اسرائیل از هم پاشیده است.

این تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دشمنان اسرائیل به دلیل اتفاقاتی که در داخل جامعه اسرائیل در حال وقوع است، تشویق می‌شوند.

گادی آیزنکوت، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل این روزها یکی از خطرناک‌ترین دوره‌های امنیتی خود از زمان جنگ "روز غفران" (جنگ اکتبر ۱۹۷۳) را سپری می‌کند.

در همین چارچوب شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" در مصاحبه‌ای رادیویی به شدت از کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو انتقاد کرده و گفت: اسرائیل در حال حاضر با یک بحران معیشتی-اقتصادی مواجه بوده و در جهان منزوی شده است.

لیبرمن افزود: هیچ کس برای نتانیاهو اعتباری قائل نیست و ما شاهد برخورد ایران و حزب‌الله هستیم که او را مورد تمسخر قرار می‌دهند زیرا می‌دانند نتانیاهو نه می‌تواند مردم اسرائیل را با هم متحد کند و نه قادر است یک ائتلاف بین‌المللی ایجاد کند.

این اظهارات رسانه‌ها و مقامات اسرائیلی در حالی مطرح شدند که کنست بند "استثنا" را که یکی از مورد اختلاف‌ترین بندها در اصلاح ساختار دستگاه قضایی این رژیم است، در شور اول تصویب کرد.

طبق پیش‌نویس اصلاحات "قانون اساسی: دولت" که در قرائت اول به تصویب رسید، مشاور قضایی کابینه نمی‌تواند ناتوانی نخست وزیر در عمل به وظایفش و برکناری او را اعلام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =