نماینده مجلس: بنزین قطعا امسال گران نمی‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از پوست و گوشت مردم است گفت: مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده و این اتفاق امسال رقم نخواهد خورد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سلمان اسحاقی صبح امروز در جریان بازدیدهای نوروزی در جمع عشایر روستای چاه باشه و بمرود، اظهار کرد: راه‌های مناطق عشایری در شأن عشایر عزیز نیست و بنده از وضعیت جاده‌های این منطقه خجالت می‌کشم.

حتی افزایش تولید بنزین هم به تقاضا پاسخ نمی‌دهد

وی با بیان اینکه پیگیر وضعیت گازرسانی و برق رسانی به این منطقه هستیم و پیگیری خواهم کرد تا انتقال برق به این منطقه، منتظر کد روستا نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با گرانی بنزین مخالفت کرده و قطعا این اتفاق در سال جاری نخواهد افتاد پس نگران افزایش بنزین نباشید چون به دولت تکلیف شده که بنزین افزایش قیمت نداشته باشد.

اسحاقی با بیان اینکه دولت از پوست و گوشت مردم است گفت: مقام معظم رهبری بر مهار تورم تاکید کردند و ما با جان و دل تلاش خواهیم کرد تا فتوای مقام معظم رهبری عملی شود.

وی عنوان کرد: در خردادماه جلسه‌ای برای تامین نهاده‌های دامی گذاشته خواهد شد و امیدواریم به نتایج خوبی در راه تامین نهاده‌های دامی و دامدار کارت برسیم.

اسحاقی گفت: در کشور بودجه‌های مختلفی وجود دارد و برای گرفتن هر بودجه ما به عنوان نماینده مردم می‌جنگیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان زیرکوه و استخر شنا و پروژه‌های این چنینی، برای همه مردم شهر و روستاهای شهرستان مهم است اما نمی‌تواند داخل روستاها احداث شود بلکه باید تلاش کنیم تا اعتبار و بودجه لازم برای این اماکن گرفته شود تا همه مردم منتفع شوند.

اسحاقی افزود: به جرات اعلام می‌کنم هیچ قصوری برای پیگیری حق مردم نداشته‌ایم و برای مردم در کنار فرماندار شهرستان تلاش کرده‌ایم  و امروز در دورترین نقاط شهرستان زیرکوه شاهد اینترنت پرسرعت هستیم که با پیگیری‌های فراوان به دست آمده است کاری که در مجلس برای روستاییان انجام شده برای شهرها انجام نشده از جمله تهاتر قیر یکی از آن کارها است.

خبرنگار: علیرضا نعمت‌زاده کرکرق

انتهای پیام/

کد خبر: 1176019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =