نتانیاهو بزرگ‌ترین کلاهبردار تاریخ اسرائیل است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نتانیاهو را بزرگترین کلاهبردار تاریخ اسرائیل خطاب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم، در صفحه توئیتر خود «بنیامین نتانیاهو» را بزرگترین کلاهبردار تاریخ رژیم صهیونیستی خطاب کرد.

سرکوب، فروپاشی اقتصاد و حمایت از فساد، ۳ ارمغان نتانیاهو برای رژیم صهیونیستی

به نوشته پایگاه خبری شهاب نیوز، یائیر لاپید نوشت که حاضر است در خصوص طرح جنجال برانگیز اصلاحات در سیستم قضایی با بنیامین نتانیاهو گفت وگو کند، اما در ادامه او را بزرگترین کلاهبردار تاریخ این رژیم دانست.

نخست‌وزیر سابق رژیم تل آویو سپس نوشت: «از رئیس‌جمهوری برای ایجاد ساز و کاری جهت گفت‌وگو دعوت می‌کنم. همه اسرائیلی‌ها به او به عنوان میانجی عادل اعتماد دارند».

او سپس نوشت که نتانیاهو اکنون کاری را انجام داده است که مخالفان دو ماه پیش از او می‌خواستند. اشاره لاپید به تصمیم سه روز پیش نتانیاهو برای توقف طرح تغییرات اساسی در سیستم قضایی است که تحت فشار شدید مخالفان گرفته شد.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت امروز نوشت که یائیر لاپید به تصویری از پیام واتس آپ «یاریو لیوین» وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو به فعالان راستگرا دست یافته است که در آن لیوین قول می‌دهد که تمام تلاش خود را برای تصویب نهایی طرح تغییرات در سیستم قضایی به کار گیرد. یاریو لیوین به عنوان طراح اصلی تغییرات بنیادین در سیستم قضایی شناخته می‌شود.

خبرنگار: مهراد کوکبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1176024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =