برنامه بازی‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ برتر اعلام شد

در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر رقابت در بالای جدول بین تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال و پرسپولیس به اوج خود رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده است. شکست سپاهان مقابل تراکتور، حساسیت در صدر جدول را به اوج خود رساند و با این نتیجه استقلال و پرسپولیس بیش از گذشته به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شدند.

بهترین سرمربی خارجی لیگ برتر کیست؟

سپاهان هم‌اکنون با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و سرنوشت قهرمانی در دستان خودش است. این تیم در پنج هفته باقی‌مانده تا پایان لیگ بازی‌های نسبتاً آسان‌تری نسبت به رقبا دارد. اگر دیدار هفته آینده شاگردان مورایس برابر مس رفسنجان را فاکتور بگیریم، زردپوشان دیار نصف جهان در ادامه به ترتیب به مصاف ملوان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان می‌روند؛ تیم‌هایی که در نیمه پایانی جدول قرار دارند و البته برخی از آنها برای فرار از سقوط می‌جنگند. هر چند دیدار با تیم‌های در حال سقوط سختی‌های خاص خودش را دارد چرا که آنها انتخاری و با تمام وجود بازی می‌کنند اما نمایش سپاهان در لیگ نشان داده می‌توان شانس این تیم برای پیروزی در چنین مسابقاتی را بالا دانست. با این حال باید دید شاگردان مورایس می‌توانند به روند خوب خود ادامه دهند یا بار دیگر با لغزش خود استقلال و پرسپولیس را خوشحال می‌کنند.

استقلال ۵۱ امتیازی اما مسابقات دشوارتری پیش‌رو دارد. دیدار با پرسپولیس می‌تواند هم سرنوشت این تیم و هم سرخپوشان را مشخص کند. آبی‌ها علاوه بر رقیب دیرینه با هوادار، صنعت نفت، مس رفسنجان و تراکتور بازی دارند؛ مسابقاتی که کار تیم آماده و سرحال ساپینتو را برای قهرمانی دشوار کرده است.

پرسپولیس که نیم‌فصل اول گوی سبقت را از رقبا ربوده بود حالا با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای قهرمانی باید چشم انتظار نتایج سپاهان باشد و در این میان البته دربی شماره ۱۰۰ نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت. مس کرمان، پیکان، گل‌گهر و نساجی در کنار استقلال، پنج حریف آینده سرخپوشان را تشکیل می‌دهند.

با بررسی این مسابقات می‌توان گفت دربی روز ۳ اردیبهشت نقشی اساسی در مسیر قهرمانی دارد و تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان که هم با استقلال و هم با سپاهان بازی دارند نیز می‌توانند در معادله قهرمانی تأثیرگذار باشند.

نام تیم هفته 26 (روزهای 25 و 26 فروردین) هفته 27 (روزهای 3 و 4 اردیبهشت) هفته 28 (روزهای 15 و 16 اردیبهشت) هفته 29 (روز 22 اردیبهشت) هفته 30 (روز 28 اردیبهشت)
سپاهان سپاهان - مس‌ رفسنجان سپاهان - ملوان نفت مسجدسلیمان- سپاهان  سپاهان - پیکان مس کرمان - سپاهان
استقلال استقلال - هوادار پرسپولیس - استقلال استقلال - صنعت نفت مس رفسنجان - استقلال استقلال - تراکتور
پرسپولیس مس کرمان‌-پرسپولیس پرسپولیس - استقلال پیکان - پرسپولیس پرسپولیس - گل گهر نساجی - پرسپولیس

انتهای پیام/

کد خبر: 1176848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =