تلویزیون بیشتر به یک تریبون تبدیل شده / رانت و مافیا عامل خانه‌نشینی هنرمندان قدیمی

بازیگر فیلم حلقه سبز گفت: تلویزیون در حال حاضر با رانت اداره می‌شود و هنرمندان قدیمی که سال‌ها در این رسانه زحمت کشیده‌اند اکنون بیکار در خانه نشسته‌اند.

فرید قبادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اوضاع تلویزیون اظهار کرد: متاسفانه تلویزیون از برنامه‌سازی گذشته خود فاصله بسیاری گرفته است و ما برنامه‌ و سریال‌های خوبی را در این رسانه نمی‌بینیم.

اوضاع رادیو از تلویزیون بهتر است / باید برنامه‌های باکیفیت بسازیم تا مردم ببینند

بازیگر فیلم حلقه سبز با بیان اینکه تلویزیون جایگاه گذشته خود را فراموش کرده، گفت: رسانه ملی خط مشی خود را کنار گذاشته و بیشتر شبیه به یک تریبون شده و هرکسی که بهتر می‌تواند یک سری کلمات را پشت هم ردیف کند جایگاه بهتری در این رسانه پیدا می‌کند.

قبادی با تاکید بر اینکه رسانه ملی این روزها به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم شده، عنوان کرد: تلویزیون در حال حاضر با رانت اداره می‌شود و هنرمندان قدیمی که سال‌ها در این رسانه زحمت کشیده‌اند اکنون بیکار در خانه نشسته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، فرید قبادی فارغ‌التحصیل کاردانی روانشناسی از تربیت معلم است و در آثار بسیاری از جمله مجموعه‌های تلویزیونی چمدان، می‌خواهم داستان بنویسم، به به چه هوایی، مثل همیشه، حلقه سبز و شهر قشنگ ایفای نقش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =