دیدگاه سنتی مدیران؛ عامل ایجاد موانع در حوزه فناوری/ برخی از کارفرمایان صنعتی رویکردهای مدرن را نمی‌پذیرند

یک فناور معتقد است که برخی مدیران سال‌هاست که با رویکرد سنتی کار کرده و جواب گرفته‌اند. به همین دلیل، سخت با رویکرد مدرن ارتباط برقرار می‌کنند. در حالی که باید در نظر بگیرند که رویکرد سنتی با نیازهای امروز تطابق ندارد.

مهدی نبوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به مشکلات فناوران اظهار کرد: برخی مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم، تخصصی هستند که در راه تولید نرم‌افزار وجود دارد. در حال حاضر راه‌حلی هم برای آن‌ها در دسترس نیست.

طراحی سامانه همیار جامع حراست برای اولین بار در جهان

این برنامه نویس با اشاره به این که برخی دیگر از موانع حوزه صنعت و فناوری نیز به دیدگاه سنتی مدیران و کارفرمایان برمی‌گردد، افزود: به این معنا که فرایند قانع‌سازی مدیران سخت است. برخی مدیران رویکرد سنتی دارند و تغییر رویکرد آن‌ها به سمت رویکرد مدرن بر پایه هوش مصنوعی سخت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها راهکار این است که زمان زیادی صرف کنیم و یک محصول را از صفر تا ۱۰۰ راه‌اندازی کنیم. حتی برای مدتی در اختیارشان قرار دهیم تا با آن کار کنند تا آن مدیر قانع شود و تمایل پیدا کند که از این محصول استفاده کند.

مدیران به سختی با رویکرد مدرن ارتباط برقرار می‌کنند

نبوی‌فرد با تصریح بر این که مدیران سال‌هاست که با رویکرد سنتی کار کرده و جواب گرفته‌اند، یادآور شد: به همین منظور این افراد سخت با رویکرد مدرن ارتباط برقرار می‌کنند. در حالی که باید در نظر بگیرند که رویکرد سنتی با نیازهای امروز تطابق ندارد. هوش مصنوعی می‌تواند این سوالات را پاسخ دهد.   

انتهای پیام/

کد خبر: 1177020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =