واکنش آنچلوتی به ترک رئال مادرید

کارلو آنچلوتی سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی اعلام کرد که قصد دارد از شایعات نشستنش روی نیمکت برزیل و چلسی فاصله بگیرد و به قراردادش با رئال مادرید احترام بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرمربی سابق بایرن مونیخ و میلان، هنوز ۱۲ ماه دیگر با لوس بلانکوس قرارداد دارد اما با توجه به افت نتایج رئال مادرید نسبت به فصل گذشته، احتمال برکناری‌اش از سمت سرمربیگری رئال‌مادرید زیاد است، چون قبلاً نیز این اتفاق یک بار رخ داده است. در چند وقت اخیر رسانه ESPN Brasil، ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیم برزیل است و قرار است که در پایان فصل جاری کارلتو هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد و به این ترتیب دوران حضور او در رئال مادرید به پایان می‌رسد.

سرمربی رئال مادرید: مقابل چلسی در اوج هستیم

البته فقط رسانه‌ها، پیاز داغ آش را زیاد نکرده‌اند، بلکه فدراسیون فوتبال برزیل تأیید کرد که آنها به دنبال کارلتو هستند. تنها برزیل به دنبال کارلتو نیست، بلکه رسانه‌های بریتانیایی ادعا می‌کنند که او یکی از گزینه‌های جانشینی گراهام پاتر در چلسی است.

حالا خود آنچلوتی به خبرنگاران گفت: «من تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارم و می‌خواهم به آن احترام بگذارم. یک ضرب‌المثل خوب است که می‌گوید: باد، پچ‌پچ را از بین می‌برد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1177294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =