گواردیولا: نتیجه‌ای باورنکردنی مقابل بایرن به دست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به پیروزی تیمش مقابل بایرن مونیخ از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پپ گواردیولا در پی برتری 3 بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: می‌دانم که این تیم بایرن خاص است. ما یک نتیجه خوب در این بازی گرفتیم، اما برای صعود به مرحله بعد به ارائه دو بازی قوی نیاز داریم.  می‌دانم که در بازی برگشت باید چه کاری انجام دهیم و باید خیلی خوب عمل کنیم. آنها می‌توانند یک، دو یا سه گل بزنند، من این را می‌دانم و بازیکنان هم به این موضوع واقف هستند. این نتیجه‌ای باورنکردنی است، اما ما باید در بازی برگشت هم با شخصیت باشیم و بازی خوبی از خود ارائه دهیم چون آنها یک تیم سطح بالا هستند.

مدافع بایرن مونیخ: ام‌باپه بهترین فوتبالیست جهان است

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در ورزشگاه اتحاد ما شانس‌های مختص به خود را داریم. ما این فصل در این ورزشگاه خاص بوده‌ایم. در مونیخ هم همینطور است. هر اتفاقی ممکن است در بازی برگشت در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا رخ دهد. من این را می‌دانم چون سه سال در بایرن مونیخ بودم، اما ما به آنجا می‌رویم تا گل بزنیم و سعی کنیم بازی را ببریم، هرچند انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود.

گواردیولا تصریح کرد: این یک بازی لیگ قهرمانان بود، آنهم در مرحله یک‌چهارم نهایی و مقابل یک تیم برتر. برای 55 یا 60 دقیقه بازی فشرده‌ای بود. در بخشی از بازی آنها بهتر از ما بودند. ما روی گل فوق‌العاده رودری در نتیجه پیش افتادیم، اما نتوانستیم بازی را پس از آن به خوبی کنترل کنیم، به خصوص سرعتی که بازیکنان بایرن داشتند. کنترل آنها بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: در 5 یا 10 دقیقه اول نیمه دوم، بایرن با روی ضربات ایستگاهی و موقعیت‌هایی که داشت، بهتر از ما بود، اما بعد از اینکه تغییراتی در سبک بازی‌مان به وجود آوردیم، در مقطع پایانی بازی بهتر شدیم. ما سه گل فوق العاده به ثمر رساندیم و در جریان بازی فرصت‌هایی هم داشتیم. این نتیجه‌ای باور نکردنی بود، اما می‌دانم که باید کمی بهتر از این کار کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1177447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =