سرپرست اداره کل دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان منصوب شد+ سوابق

سرپرست اداره کل دانش آموختگان در حکمی از سوی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، از سوی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان اموردانشجویان؛ هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در حکمی حامد ثقفی را به سمت سرپرست اداره کل دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

پاسخ سازمان امور دانشجویان به نامه اعتراضی درباره هزینه آزادسازی مدرک/ بخشنامه سازمان قانونی است

در این حکم آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل دانش آموختگان منصوب می‌شوید. امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری سایر بخش‌های نظام آموزش عالی در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به بروزرسانی اعتبار علمی دانشگاه های خارج از کشور، تعریف و تکمیل پروژه‌های موثر در حوزه هدایت تحصیلی و همچنین تسهیل هرچه بیشتر فرآیندهای ارزشیابی مدارک همت بگمارید. از درگاه ایزد منادن، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.» از سوابق اجرایی ثقفی میتوان به معاون اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان و عضو هیئت علمی دانشگاه تفرش اشاره کرد.»

گفتنی است که داداش پور در نامه ای از زحمات از خدمات شایسته محمد صالح لباف زاده در زمان تصدی مدیریت اداره کل امور دانش آموختگان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حامد ثقفی عضو هیات علمی دانشگاه تفرش  است و 3 سال پیش موفق به شرکت در جشنواره  ثبت اختراع بین‌المللی  شده است. همچنین وی پیش از این نیز معاون اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به خارج سازمان امور دانشجویان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =