ساختمان های نیمه‌تمام دانشگاه آزاد با همکاری وزارت دفاع ساخته می‌شود

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود 150 هزار مترمربع از ساختمان‌های نیمه‌تمام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 4 پروژه با همکاری وزارت دفاع به اتمام خواهد رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری طرح های عمرانی به امضای سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمهدی نامجوی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع رسید.

مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته می‌شود

 صابونی در نشست امضای این تفاهم‌نامه، با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی یک سند تحول و تعالی وجود دارد که راهگشای برنامه های آتی همه مجموعه ها و معاونت های دانشگاه است، گفت: در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موارد مورد تأکید برای مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه، اتمام پروژه های نیمه‌تمام بود و امضای این تفاهم‌نامه در راستای اجرایی کردن این بند است.

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه؛ حدود 150 هزار مترمربع از ساختمان های نیمه‌تمام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 4 پروژه با همکاری وزارت دفاع به اتمام خواهد رسید.

صابونی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اخیراً نیز تفاهم‌نامه ای با وزارت راه، مسکن و شهرسازی برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی امضا کرده است. براساس این تفاهم‌نامه 250 هزار واحد مسکونی متعلق به وزارت راه، مسکن و شهرسازی و 250 هزار واحد مسکونی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است. این یک ظرفیت بسیار بزرگ است. دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهم‌نامه خود را موظف کرده واحدهای مسکونی را در راستای معماری ایرانی - اسلامی و الزاماً صنعتی‌سازی شده بسازد.

در ادامه، نامجوی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی براساس اسناد بالادستی است، گفت: این وزارتخانه مازاد ظرفیت های بخش دفاعی خود را در اختیار کشور قرار می دهد و اثبات شده که همکاری وزارت دفاع با یک نگاه صرفاً اقتصادی نیست بلکه به دنبال انجام پروژه‌های بزرگ برای کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از ظرفیت‌های هر دو مجموعه را بیش از پیش گسترش دهد.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه همکاری طرح های عمرانی بین مرکز عمران، املاک و  مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع به منظور هم‌افزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و با اتکا به تعامل، اشتراک و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت های متقابل منعقد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =