هواشناسی ایران / افزایش وزش باد در برخی از استان‌ها

طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور بویژه منطقه زابل در بعضی ساعات افزایش وزش باد و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز در برخی نقاط واقع در شمال غرب ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی سواحل دریای خزر خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همچنین در یزد، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

هواشناسی ایران/ هشدار سیل و آبگرفتگی به ۵ استان

چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود فقط در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب ارتفاعات البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و استان‌های اصفهان، یزد شرق سمنان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ میدهد.

پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب کشور دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در کرمانشاه همدان، مرکزی، قم و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران گیلان و غرب مازندران همچنین در استان‌های اصفهان ارتفاعات کرمان و یزد افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد بویژه در ساعات بعد از ظهر رخ می‌دهد.

همچنین در نوار شرقی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. شنبه علاوه بر مناطق یاد شده در بخش‌هایی از غرب و همچنین نیمه شمالی سیستان و بلوچستان بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور بویژه منطقه زابل در بعضی ساعات افزایش وزش باد و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. از روز چهارشنبه تا اواخر هفته در نوار جنوبی کشور افزایش دما رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =