سرلشکر باقری: جنگ ‌شناختی هنوز به ما غلبه دارد

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تاکنون آمارها تغییر مثبت زیادی را در افزایش جمعیت نشان نمی‌دهد، جنگ ‌شناختی دشمن هنوز به اقدامات ما غلبه دارد که تغییر آن اقدامات جهادی را می طلبد تا بواسطه آن موانع سر راه بر داشته شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش فرماندهان عالی نیروهای مسلح که به مناسبت روز ملی جمعیت در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: کارهایی که باید در این حوزه صورت گیرد را شاید بتوان در دو حوزه عمده دسته بندی کرد. ابتدا مشکلات فرهنگی ‌است، یعنی ‌باورهای فرهنگی ‌که ایجاد شده منجر به افزایش سن ازدواج و کم فرزندآوری شده است.

ادعای آمریکا برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم

وی افزود: این موضوع باید با فعالیتهای فرهنگی و ‌علمی اصلاح شود اما مشکل بعدی اقتصادی و معیشتی است ‌که این هم ‌باید اصلاح شود.

باقری ادامه داد: مراکز ‌علمی‌ نیروهای ‌مسلح‌ باید یک کار اساسی برای ریشه یابی این ‌مسائل ارائه کنند و سازمانها هم برای اجرای آنها تلاش ‌داشته باشند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل ماموریت داشت که موارد مرتبط با جوانی جمعیت را پی‌گیری کند از این روی‌ کمیته دائمی پدافند غیرعامل این موضوعات‌ پس از بررسی، ضوابطی را استخراج، تصویب و ابلاغ کرد.

وی‌ با بیان اینکه اگر همه‌ مردم پای کار نیایند این‌ مشکل افرایش می‌یابد، افزود: در قانون پیش بینی شده که بخش کشوری تفاهم‌نامه‌هایی را با سازمان بسیج منعقد کنند که تاکنون ‌این موضوع متاسفانه به دو سه مورد منتهی شده است.

باقری تاکید کرد: راه‌های جدید و نرفته برای رفع موانع فرهنگی و معیشتی باید اتخاد شود تا نتایج عالی در تغییر شاخص‌ها را شاهد باشیم چون تاکنون آمارها تغییر مثبت زیادی را نشان نمی‌دهد؛ جنگ ‌شناختی دشمن هنوز به اقدامات ما غلبه دارد که تغییر آن اقدامات جهادی را می طلبد تا بواسطه آن موانع سر راه بر داشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =