تصادف خودروی پژو با اسب باعث مرگ راننده شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف یک دستگاه پژو پارس با یک رأس اسب در بندرانزلی خبر داد و گفت: راننده خودرو در اثر این برخورد، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف پژو پارس با یک رأس اسب در بندرانزلی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی در شهرستان بندرانزلی، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

جاده خرانق بازهم قربانی گرفت / ۳ کشته در پی تصادف خودرو سواری با تانکر سوخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک رأس اسب که به علت بی‌مبالاتی مالک‌ در جاده رها شده بود، برخورد کرده است.

طالبی از درگذشت راننده این خودرو خبر داد و افزود: متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.

وی رعایت مواد ۲۰۹ و ۲۱۰ آیین‌نامه رانندگی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: توجه به این اصول که به عدم رهاسازی احشام در محل عبور و مرور خودروها و استفاده از علائم هشداردهنده توسط مالکان حیوانات حین گذر از عرض یا طول معابر اشاره دارد، موجب جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی خواهد شد.

طالبی در پایان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده از کمربند ایمنی حین رانندگی در معابر داخل و برون شهری اذعان داشت: خودداری از عجله و شتاب هنگام رانندگی، سفری مطمئن را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1183246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =