مربی سپاهان: ساپینتو هر چه دلش می‌خواد بگوید

به نظر سیاوش یزدانی و باشگاه سپاهان سیاست سکوت را در برابر حرف‌های ساپینتو در پیش گرفته‌اند، اما مربی خارجی سپاهان دلیل جذب سیاوش یزدانی از سوی باشگاه سپاهان را فاش کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر استقلال در مصاف با سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در شرایطی که استقلال در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، روی گل اول سپاهان توسط امید نورافکن علیرضا رضایی، سنگربان استقلال، مرتکب اشتباه شد و در حالی که می‌رفت بازی با نتیجه مساوی یک بر بر یک به پایان برسد، سیاوش یزدانی به روی شهریار مغانلو مرتکب خطای پنالتی شد و سپاهان این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد. بعد از این بازی ریکاردو ساپینتو مانع از تمرین سیاوش یزدانی با تیم استقلال شد و در ادامه با اعلام اینکه اعتماد خود را نسبت به او از دست داده است، این بازیکن مجبور به جدایی از تیم آبی شد و سپاهان را برای ادامه بازی انتخاب کرد.

شایان مصلح در آستانه توافق با سپاهان

ملحق شدن سیاوش یزدانی به تیم سپاهان مورد نقد ریکاردو ساپینتو است، در حالی که این مدافع پیش‌تر در تیم سپاهان بازی می‌کرد. ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی در واکنش به این موضوع که مورایس ابراز امیدواری کرد که استقلال قهرمان جام حذفی شود، حرف‌های انباشته در دل پیرامون سیاوش یزدانی را بیرون ریخت و گفت: «من رابطه خوبی با ایشان دارم. قبل از این موضوع، موضوع سیاوش یزدانی بود. من کمی ناراحت بودم که داخل و بیرون زمین چه اتفاقی افتاد. پس از آن دیگر صحبت نکردیم. انتظار داشتم طبق رسمی که در پرتغال داریم با من تماس می‌گرفت و توضیح می‌داد چه اتفاقی افتاد. تاکنون در فوتبال ندیده بودم بازیکنی آن اشتباه بزرگ را (برابر سپاهان) انجام دهد و هفته بعد به آن تیم برود! البته برای من خوب شد، چون تیم من پس از آن خوب شد. انتظار داشتم ژوزه با من تماس بگیرد، ولی این کار را نکرد. شاید یک روزی این کار را بکند و درباره این شرایط عجیب و غریب صحبت کند. او باید در این رابطه تحقیق می‌کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خودش است. شاید او یک روزی به من توضیح بدهد. ما پس از این اتفاق صحبتی نکردیم و فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ‌وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.»

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، باشگاه سپاهان و سیاوش یزدانی به این صحبت‌ها پاسخ دهند، سکوت اختیار کرده‌اند. شاید به این دلیل که استقلال درگیر بازی‌های جام حذفی است و نمی‌خواهند متهم به بر هم زدن تمرکز تیم استقلال شوند. با این حال هوگو آلمیدا مربی تیم سپاهان در واکنش به حضور سیاوش یزدانی در تیم سپاهان بعد از بازی با استقلال گفت: «صحبت خاصی درباره سیاوش یزدانی ندارم. او بازیکن آزاد بود و ما به یک مدافع وسط نیاز داشتیم. دفاع وسط‌های ما رفته بودند. نژادمهدی رفته بود و فقط نیلسون و دانشگر را داشتیم. دیدیم که سیاوش آزاد است. او مدافع خیلی خوبی است و استخدامش کردیم. به هر صورت آنچه مربیان دیگر می‌گویند به من مربوط نمی‌شود. ساپینتو هرچه دلش بخواهد می‌تواند بگوید. هدف و کار ما کاملا مشخص است و می‌خواهیم باعث پیشرفت بازیکنانمان شویم تا بهترین سری‌شان شوند و به این خاطر درباره چنین صحبت‌هایی هیچ نظری ندارم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1183318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =