جزئیات حمله مسلحانه به رئیس شبکه بهداشت بشاگرد

در یک اقدام مسلحانه، منزل مسکونی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد مورد اصابت چند گلوله از سوی فرد یا افرادی قرار گرفت که تحقیقات تکمیلی برای دستگیری افراد دخیل در این حادثه در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در ساعات اخیر خبر تیراندازی به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در فضای مجازی منتشر شد که حواشی مختلفی داشت.

ماجرای تیراندازی در جاده کمربندی کهریزک چه بود؟

در خبرهای فضای مجازی آمده بود پیرداد نجفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد ساعت ۲۲ دیشب هنگام برگشت از محل کارش مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت و با سلاح کلاشنیکف ۱۲ تیر به وی شلیک کردند. 

در همین زمینه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فرد یا افرادی به سمت منزل مسکونی رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد تیرانداز می‌کنند که این تیراندازی‌ها غالبا بی‌هدف بوده و تنها دو گلوله به آشپزخانه این منزل برخورد کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: خوشبختانه در این اقدام، به هیچ فردی آسیب وارد نشد و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در سلامت کامل به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه شورای تامین شهرستان بشاگرد برگزار و تصمیمات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد یا افراد دخیل در این اقدام مسلحانه گرفته شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: شب گذشته ۲ نفر مشکوک به دست داشتن در این اقدام مسلحانه دستگیر شدند و امروز نیز یک نفر دیگر دستگیر شد، این افراد مظنون به مشارکت در تیراندازی هستند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان از سوی مراجع انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =