مهلت ثبت‌نام شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی فردا به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا (۱۰ خرداد) به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا (10 خرداد) به پایان می رسد و داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه علمی تا فردا (دهم خرداد) فرصت دارند برای شرکت در مصاحبه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی http://azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.  

متقاضیانی که حداقل در یک رشته محل حدنصاب نمره علمی لازم برای مصاحبه را کسب کرده‌اند، در صورت تمایل به ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه، باید 31 خرداد با مراجعه مجدد به کارنامه نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 1402 اقدام کنند؛ چرا که در صورت عدم تکمیل فرم مربوطه، از گزینش نهایی حذف خواهند شد. داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی، در سایر دانشگاه‌ها حدنصاب علمی لازم برای مصاحبه را کسب کرده و فرم صلاحیت عمومی تکمیل کرده‌اند، نیازی به تکمیل مجدد این فرم نخواهند داشت.

گفتنی است مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی 1402 به صورت حضوری و متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری، اواسط تیرماه به اطلاع‌ داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =