ساخت ۳۸۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از پیگیری طرح ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه خبر داد و گفت: ساختِ 3800 واحد مسکونی برای تأمین مسکن کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان در 2 نقطه استان پیش‌بینی شده است که بزودی کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان طرح ساخت مسکن در استان‌ها را یکی از طرح‌های امیدبخش برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: این طرح کمک خواهد کرد تا شرایط ما حتی از دانشگاه‌های دولتی هم بهتر شود و از طرف دیگر امید نیز بین همکاران گسترش پیدا خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی مسکن می‌سازد

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی دانشگاه، ما به انعطاف بیشتری نیاز داریم، ادامه داد: استان خوزستان از اولین استان‌هایی بود که رایزنی های لازم را با مسکن و شهرسازی انجام داد حتی قرار بود تهاترهایی صورت بگیرد به طور مثال ما زمینی از نقطه‌ای در شهر اهواز بگیریم و از زمین های شهرستان واگذار کنیم اما به دلیل اینکه آن زمینی که ما می‌خواهیم در شهر اهواز ارزش افزوده ایجاد شود پیدا نشد کار پیش نرفته است.   

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان با ۴ هزار کارمند و هیأت علمی یکی از کلان استان‌هاست پیشنهای به سازمان مرکزی ارائه دادیم که به جای یک نقطه در دو نقطه بتوانیم طرح را پیاده کنیم یک نقطه در مرکز استان و شهر اهواز و نقطه دیگر هم در یکی از شهرستان‌ها که ارزش افزوده ایجاد کند.   

وی با اشاره به اینکه رایزنی های این موضوع در حال انجام است، خاطرنشان کرد: زمین نهایی هنوز مشخص نشده است و منتظر پیشنهاد سازمان برای پیشبرد طرح هستیم.

افروس اضافه کرد: با توجه به تعداد اعضای هیأت علمی و کارکنان در استان خوزستان به ساخت ۳۸۰۰واحد مسکونی در این طرح نیاز داریم.   

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: این طرح قطعا اجرایی خواهد شد اما مشکل ما این است که زمین های ما در یک نقطه نیستند و امیدواریم برای استان‌هایی با شرایط ما اجازه پیشبرد طرح در دو یا سه نقطه داده شود.   

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1187064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =