پاسخ معاون دانشجویی خواجه نصیر به گلایه‌های دانشجویان/ سلف دانشکده برق تا مهرماه راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه ‌نصیرالدین طوسی گفت: در حال تعمیر و بازسازی سلف دانشکده برق دانشگاه هستیم، این سلف تا سال تحصیلی جدید راه اندازی خواهد شد.

سعید رعیتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مشکلات حوزه تغذیه(سلف سرویس) و گلایه‌های دانشجویان و شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر مبنی بر سرد بودن غذا اظهار کرد: متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات سلف سرویس تمام دانشکده‌های دانشگاه فعالیت ندارند.

اعتراض شورای صنفی خواجه نصیر به وضعیت سلف دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه ‌نصیر ادامه داد: در حال حاضر فقط پخت و پز غذا در آشپزخانه‌های دانشکده‌های مکانیک و هوا و فضا انجام شده و بین سایر دانشکده‌ها توزیع می‌شود، این موضوع مشکلاتی را برای دانشجویان به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تمام تلاش خود را می‌کند که تا انتهای تابستان سلف دانشکده برق را تعمیر و بازسازی کرده و کمبود تجهیزات آن را نیز برطرف کند.

رعیتی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید در مهرماه مشکلات آشپزخانه دانشکده‌ برق بر طرف شده و در این آشپزخانه پخت غذا انجام شود. با این کار غذای مورد نیاز هم دانشجویان این دانشکده‌ و هم خوابگاه‎های اطراف تامین می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه ‌نصیر الدین طوسی با اشاره به برنامه طولانی مدت تجمیع کردن دانشکده‌های مختلف دانشگاه خواجه نصیر در پردیس شهید رضائی نژاد و گلایه دانشجویان از نبود سرویس ایاب و ذهاب و مشکلات رفت و آمد عنوان کرد: معاونت دانشجویی در این باره با شورای صنفی دانشگاه تامل داشته و تمام مسیرهای رفت و برگشت را بررسی و پیشنهاد در نظر گرفتن سرویس را ارائه داده است.

وی اضافه کرد: البته باز هم اگر مسیری برای رفت و آمد به دانشگاه نیاز به سرویس داشته باشد، ما آمادگی اضافه کردن تعداد سرویس‌ها را داریم.

رعیتی با تصریح بر اینکه دانشگاه خواجه نصیر برای حل مشکل رفت‌وآمد دانشجویان از خوابگاه‌های دانشجویی تا پردیس شهید رضائی نژاد با شهرداری تهران نیز رایزنی کرده است، گفت: قرار است تا خط و ایستگاه تاکسی به صورت ویژه نزدیک دانشگاه راه اندازی شود. همچنین تاکسی‌هایی به صورت ویژه از برخی نقاط شهر تا پردیس رضائی نژاد در تردد باشند.  

به گزارش ایسکانیوز، پیشتر محمد بحرینی دبیرکل شورای صنفی دانشگاه خواجه‌نصیر به ایسکانیوز گفته بود که در حال حاضر ۶ یا ۷ خوابگاه دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در مناطق مختلف تهران وجود دارند که از این تعداد، حدود ۲ یا ۳ خوابگاه دارای سرویس هستند. به این معنا که دانشجویان این خوابگاه‌ها با سرویس به دانشکده خود می‌روند و مابقی باید با هزینه‌های گزاف رفت و آمد به دانشکده بروند. 

همچنین وی مطرح کرد غذا به علت پراکندگی دانشکده‌های مختلف در سطح شهر و بُعد مسافت طولانی بین دانشکده‌ها تا سلف مرکزی، زمانی‌که به دست دانشجویان می‌رسد، سرد شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1187188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =