آخرین جزئیات طرح ولایت اعلام شد/ حضور ۱۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های کشور

دبیر اجرایی بیست‌وهشتیمن دوره طرح ولایت آخرین جزئیات این طرح را اعلام کرد.

محمد پور میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در حال برگزاری است، گفت: امسال حدود ۱۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در این دوره شرکت کرده‌اند. همچنین ما تلاش کرده‌ایم که دانشجویان از رشته‌های مختلف انتخاب شوند.

تربیت تشکیلاتی از بی‌تفاوتی نسل جوان نسبت به اتفاقات کشور جلوگیری می‌کند/ برگزاری دوره توانمندسازی ویژه تشکل‌های دانشجویی

وی ادامه داد: این دوره برخلاف سال‌های گذشته که در دانشگاه‌های غیر از تهران برگزار می‌شد، در دانشگاه‌های مطرح شهید بهشتی و علم وصنعت برگزار می‌شود. همچنین مدت زمان دوره طرح ولایت ۴۰ روز بوده و شامل برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی است.

دبیر اجرایی بیست‌وهشتیمن دوره طرح ولایت با تصریح بر اینکه دانشجویان دختر امسال نیز مانند سال‌های گذشته استقبال خوبی از دوره طرح ولایت داشتند، گفت: متاسفانه به علت کمبود و محدودیت فضا برای سکونت دانشجویان و برگزاری کلاس‌ها نتوانسته‌ایم تمام علاقمندان را ثبت نام کنیم. 

وی ابا تاکید بر آشنایی و آموزش مبانی اندیشه اسلامی در دوره طرح ولایت عنوان کرد: به همین منظور سرفصل‌های شش گانه شامل معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست در این دوره به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

پور میرزایی مطرح کرد: با توجه به اینکه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت امسال در تهران برگزار می‌شود، از استادان مناسب‌ و مطرح‌تری در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی برای حضور در دوره و تدریس دعوت به عمل آمده است. 

دبیر اجرایی بیست‌وهشتیمن دوره طرح ولایت با اشاره به جهاد تبیین یادآور شد: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، بازدیدهای علمی با محوریت دستاوردهای نظام انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1189641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =