نیروگاه گازی ۲ مگاواتی در دانشگاه آزاد یزد راه‌اندازی می‌شود/ برگزاری تورهای بازدید دانش‌آموزان از دانشگاه برای معرفی رشته‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از راه‌اندازی نیروگاه گازی ۲ مگاواتی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد و گفت: حدود ۵۰۰میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری پروژه است که مجوزها اخذ و زیر ساخت‌ها نیز آماده است و به زودی عملیات راه‌اندازی این پروژه آغاز خواهد شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به راه‌اندازی نیروگاه گازی ۲ مگاواتی اظهار کرد: سال گذشته هم نیروگاه خورشیدی و پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی یزد راه‌اندازی شد. 

خلاقیت، تنها راه تولید محتوا است

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما در کشور بحث انرژی به ویژه انرژی‌های پاک است. نیروگاه‌های سی اچ پی( CHP) یا گازی نیروگاه‌هایی هستند که با مصرف گاز تولید برق می‌کنند و با توجه به اینکه یزد هم از استان‌هایی است که با کمبود انرژی روبه روست در دانشگاه آزاد یزد مجوز خاص تأسیس این نیروگاه را دریافت کردیم.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ظرفیت این نیروگاه ۲ مگاوات و حدودا ۵۰۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری پروژه است. در حال حاضر مجوزها اخذ شده و زیر ساخت‌ها آماده است و به زودی عملیات راه‌اندازی آن را خواهیم داشت.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به اعلام نتایج کنکور و انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان خاطرنشان کرد: در این راستا تورهای بازدید دانش‌آموزان از دانشگاه برای معرفی رشته‌ها را برگزار می‌کنیم که در آشنایی دانش آموزان با محیط واقعی دانشگاه هم بسیار تاثیرگذار است. 

دهقانی اشکذری افزود: کل سرگروه‌های آموزشی آموزش و پرورش را در سه روز پیاپی به دانشگاه دعوت کرده‌ایم، این افراد بعد از هر جلسه بازدیدی از امکانات دانشگاه خواهند داشت همچنین مدیران گروه ما با مدیران گروه آموزش و پرورش هم جلسه برگزار کردند. در این جلسات تعامل دیدگاه‌ها صورت می‌گیرد و رشته‌ها به صورت واقعی معرفی می‌شوند. 

انتهای پیام/  

کد خبر: 1189861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =