قیمت طلا و سکه نزولی‌تر می‌شود/ محرم و صفر زمان مناسب برای خرید

عضو اتحادیه بازار طلا و سکه گفت: کاهش قیمت طلا و سکه باتوجه به ماه محرم و کم شدن مناسبت‌ها طبیعی است و پیش‌بینی می‌شود قیمت و سکه در این دو ماه روند کاهشی خود را ادامه خواهد دهد.

عبادالله محمدولی عضو اتحادیه بازار طلا و سکه و کارشناس این بازار  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز،‌ درباره وضعیت این بازار اظهار کرد: کاهش قیمت طلا و سکه باتوجه به ماه محرم و کم شدن مناسبت‌ها طبیعی است و پیش‌بینی می‌شود قیمت و سکه در این دو ماه روند کاهشی خود را ادامه خواهد دهد.

قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت طلا سبب افزایش قیمت سایر کالاها نیز خواهد شد، افزود: در سال‌های گذشته نیز قیمت طلا و سکه در ماه محرم کاهشی بوده، اما نوسانات در این بازار متفاوت است. در چند ماه آینده نیز پیش‌بینی می‌شود با به پایان رسیدن ماه محرم و صفر قیمت‌ها مجددا تغییر یابد و ممکن است روند افزایشی خود را مجددا طی کند.

عضو اتحادیه بازار طلا و سکه عنوان کرد:‌ بهترین بازاری که می‌تواند ارزش افزوده برای سرمایه گذار داشته باشد، بازار طلا است و پیشنهاد میکنم افرادی که می‌خواهند از امنیت سرمایه خودشان مطمئن شوند این بازار را انتخاب کنند و در حال حاضر کاهشی بودن قیمت‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

محمدولی افزود: سرمایه‌گذاران این بازار باید زمان مناسب را بشناسند تا بدانند چه زمانی وارد بازار شوند؛ تصمیم‌های به موقع در زمان‌ مناسب می‌تواند به حفظ سرمایه و امنیت آن کمک کند. توصیه می‌شود افراد برای سودآوری در کوتاه‌مدت به هیچ وجه در بازار ورود نکنند.

 کارشناس اقتصادی بیان کرد: کاری برای حفظ ارزش پول ملی انجام ندادیم، اگر صنعت احیا می‌شد و اشتغال افزایش می‌یافت ارزش پولی بیش از الان بود. مسئولان مربوط به این امر باید به‌ فکر افزایش تولید در کشور باشند تا شرایط اقتصادی پیشرفت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =